جابر صالح, علي. (2010). impact of the competitive strategies on the relevance of performance measurement. المجلة المصرية للدراسات التجارية, 34(1), 157-191. doi: 10.21608/alat.2010.217410
MLA
علي جابر صالح. "impact of the competitive strategies on the relevance of performance measurement". المجلة المصرية للدراسات التجارية, 34, 1, 2010, 157-191. doi: 10.21608/alat.2010.217410
HARVARD
جابر صالح, علي. (2010). 'impact of the competitive strategies on the relevance of performance measurement', المجلة المصرية للدراسات التجارية, 34(1), pp. 157-191. doi: 10.21608/alat.2010.217410
VANCOUVER
جابر صالح, علي. impact of the competitive strategies on the relevance of performance measurement. المجلة المصرية للدراسات التجارية, 2010; 34(1): 157-191. doi: 10.21608/alat.2010.217410